چند روزی پیش بود که اعضای انجمن دوستداران طبیعت سبزوار در یک محفل صمیمانه  به دعوت آقای دکتر بسکی به خدمت ایشان رسیدند و با شور و نشاطی که از خود نشان دادند مایه ی دلگرمی‌و امیدواری همه ی ما






جهت ارتباط با مدير سايت با ایمیل besk@chmail.ir در تماس باشید،

خبرنامه
از مزایای این برنامه :
شما می توانيد با ثبت ايميل خود در خبر نامه جديدترين اخبار و مطالب مربوط به سايت را در ايميل خود در يافت كنيد.


نویسندگان
نظرسنجي
زیباترین روستاهای شهرستان ششتمد کدام است.
جستجو

کدهای اختصاصی

چند روزی پیش بود که اعضای انجمن دوستداران طبیعت سبزوار در یک محفل صمیمانه  به دعوت آقای دکتر بسکی به خدمت ایشان رسیدند و با شور و نشاطی که از خود نشان دادند مایه ی دلگرمی‌و امیدواری همه ی ما برای ادامه ی این مسیر سبز شدند…
و اما…
چندین روز پیشتر آقای دکتر بسکی در سایت شخصی خود اینطور نوشته بودند:
با وجود اینکه چند روزی است که خیلی شاد و سر حالم وخدارا شکر کارهای بنیاد جهانی مکتب حرمت حیات با سرعت وجهت گیری خوبی پیش میروند که بزودی شاهد آثار و برکات آن در اندیشه وفرهنگ انسانها به نفع زمین وساکنان آن خواهیم بود. اما با دوست عزیزم مولوی پژوه سترگ آقای مسعود بصیریان چند روزی عزم سفر داریم. سفری به کویر. سفری به قلب بی نهایت وطن. اما نمیدانم چرا قلبم گواهی به سفری بی پایان می‌دهد؟! گویا این سفر با تمامی‌مسافرتهای گذشته ام فرقی فاحش خواهد داشت . گویا در این سفر پیکی از کوی دوست رهسپار است تا مرا با خود ببرد. از اکنون زمزمه می‌کنم: سرخوش آن روز کز این منزل ویران بروم به هوای سر کویش پرو بالی بزنم. اگربه هر حال برگشتم که باز در خدمت همه موجودات زنده خواهم بود ،وگرنه حلالم کنید. به همه عشق بورزید تا روح وروانم آرام گردد. کمترین بنده درگاه خدا وکوچک ترین فرزند طبیعت:دکتر بسکی.
و اما امروز خبری به دست ما رسید که  در اینجا از طرف آقای توتونچی نقل قول خواهیم کرد:
بدینوسیله به اطلاع کلیهء دوستان و علاقمندان جناب آقای دکتر غلامعلی بسکی(رییس بنیاد جهانی دکتر بیسکی <مکتب حرمت حیات> و پدر طبیعت ومحیط زیست ایران)می‌رساند،ایشان درمسافرتی که اخیراً به مناطق کویری کشور فرموده بودند متاسفانه دچار سکتهء مغزی شده اند که هم اکنون در قسمت ICUبیمارستان شخصی خود و در عالی ترین سطح از مراقبتهای پزشکی تحت نظر و درمان می‌باشند. شایان ذکر است به دلیل حساسیت موضوع ، وضعیت ایشان از طرف تیم پزشکی معالج ، ملاقات ممنوع اعلام شده است. اخبارتکمیلی متعاقبا اعلام خواهندشد. بابک توتونچی دبیربنیاد
اینطور که مشخص است روز بعد از دیدار آقای دکتر بسکی دچار سکته مغزی شده اند و هم اکنون در بیمارستان شخصی خود تحت نظر و درمان میباشند.
همگی با هم برای سلامتی آقای دکتر بسکی(پدر طبیعت ایران) دعا میکنیم و امیدواریم هر چه زودتر این انسان پاک و طبیعت دوست سالم و سلامت در کنار همه ی ما باشد.
 خبر جدید: با توجه به پیگیری اعضای گروه و درخواست عزیزان دیگر برای اینکه در جریان سلامتی آقای دکتر بسکی قرار بگیرند، با تماسی که با یکی از نزدیکان ایشان گرفته شد خدارو شکر آقای دکتر بسکی نسبت به چند روز پیش وضعیت بهتری دارند و امیدواریم که بزودی سلامتی لازم را کسب کنند، ضمنا با توجه به نظر تیم پزشکی آقای دکتر مدتی را نیاز به استراحت داشته تا کاملا بهبود یافته و فعلا نیاز به استراحت بیشتری دارند.
 خبر جدید۲: آقای دکتر بسکی پدر طبیعت ومحیط زیست ایران عصردیروز به دلیل خون ریزی شکم و مشکلات بوجود آمده در ریه توسط آمبولانس از گنبد کاووس به بیمارستان مجهزتری در تهران منتقل شدند و ظاهرا خون ریزی قطع شده است.
 خبر جدید ۳:آقای دکتر بسکی پدر طبیعت ومحیط زیست ایران یک عمل کوچک در بیمارستان تهران داشته و خدارو شکر عمل بخوبی انجام شده و بدن ایشون با عمل سازگار شده است. آبی که بدن ایشون آورده بود حل شده و وضعیت بهتری دارند و همچنین از لحاظ حافظه و دیگر موارد وضعیت بسیار مناسبتری را نسبت به قبل شاهد هستیم…
منتظر خبرهای جدیدتر در همینجا باشید…

1384044_450168958425405_933349112_n

دکتر ˈ غلامعلی بسکیˈ معروف به پدر طبیعت و محیط زیست ایران متولد بهمن ماه سال 1310 در روستای بسک سبزوار است . وی یکی از هواداران برجسته محیط زیست و گیاه خوار است

 

دکتر بسکی که به علت سکته مغزی در بیمارستان بستری شده بود اکنون در خانه خود در گنبدکاوس بستری استدكتر غلامعلي بسكي پدر طبيعت ايران بستري شد.

جمعی از اهالی روستای بسک زادگاه  دکتر برای عیادت ایشان به گلستان و منزل شخصی ایشان رفتند وي  در جريان سفر به زادگاهش سبزوار دچار سكته خفيف مغزي شد و به بيمارستان منتقل گرديد. .

اکنون در بستر بیماری و قادر به حرکت و صحبت کردن نمی باشند.

همه ما برای ایشان آرزوی سلامتی می کنیم.انشا الله

 






Author :
Visit : 535 Time
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 428
کل نظرات : 91
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 1147

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 198
باردید دیروز : 282
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 11
بازدید هفته : 1,326
بازدید ماه : 4,739
بازدید سال : 30,227
بازدید کلی : 476,689
اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان بسک : نگین زیبای ششتمد وآدرس http://besk.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
صفحات جداگانه