یاران ماندگار



شاید خیلی از شما هم دوست داشتید اجرای حامد زمانی خواننده ارزشی کشورمان را از نزدیک ببینید ، همانطور که در تبلیغات وسیعی که در سطح شهر برای یادواره سرداران شهید سبزوار و تجلیل از جانبازان بالای 70 درصد انجام شده ، می توانید از علاوه بر شرکت در این مراسم معنوی از اجرای سیدجواد هاشمی ، مداحی حاج مرتضی طاهری ، استفاده از سخنران کشوری و اجرای حامد زمانی استفاده لازم را ببرید ، پس با توجه به اینکه چنین مراسماتی در این سطح کمتر در سطح شهرستان برگزار می گردد تا جایی که توانستید در این مراسم معنوی شرکت فرمائید .

زمان : سه شنبه 29 بهمن 1392 بعد از نماز مغرب و عشاء
مکان : جایگاه نماز جمعه سبزوار


شادی روح ملکوتی امام و شهدا صلوات

منبع:روستای تندک

بالاخره وعده مسئولین محقق شد، گاز به ششتمد هم رسید

به گزارش سبزوارنیوز، با تزریق گاز به شبکه ششتمد، تا چند روز آینده شاهد افتتاح پروژه گازرسانی به شهر ششتمد خواهیم بود.
به گزارش سبزوارنیوز، ساعاتی پیش شبکه گازرسانی شهر ششتمد تزریق گاز شد.
مهندس ماجدی در گفتگو با خبرنگار سبزوارنیوز از رسیدن گاز به شهر ششتمد خبرداد و گفت : با یاری خداوند متعال امروز شاهد تزریق گاز به شبکه گاز ششتمد بودیم و انشاالله در کمتر از بیست روز آینده نیز این نعمت الهی به منازل خواهد رسید.
وی ادامه داد : روز گذشته نیز اهالی روستاهای علی آباد،ثقیه و دولت آباد از نعمت گاز بهره مند شدند.
مهندس ناظر پروژه گاز رسانی به شهر ششتمد گفت : با پایان یافتن عملیات شبکه گاز و تزریق گاز به این شبکه ها تا چند روز آینده شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.
لازم به ذکر است این پروژه قرار بود در هفته دفاع مقدس افتتاح شود ،سپس در 20شهریور مدیرعامل شرکت گاز قول افتتاح به این پروژه را تا نیمه اول آبانماه تمدید کرد.بعد از آن قرار شد در 21 بهمن ماه این امر محقق شود که به دلیل برودت هوا و احتمال قطعی گاز در شهرستان های اطراف افتتاح این پروژه به تعویق افتاده بود.

ولادت امام حسن عسکری(ع)مبارک


بهار تازه و گل تازه و چمن تازه 
   ستاره یار و فلک یار و دورگردون، یار 
   هر آن که بر گل رخسار تو گشاید چشم 
   بهار را چه کند؟ ای به «چهر» رشکِ بهار! 
   درخت اگر گل سوری، به باغ آورده 
   نهال قامت تو، آفتاب دارد بار! 
   ولادت امام حسن عسکری(ع) مبارک باد. 

آرایش جنگی در مقابل مردم سبزوار +تصاویر

روز دوازدهم محرم بود. این افراد با «جاوید شاه» به نفع قانون اساسی و شاه شعار می دادند و از سمت سی هزارمتری و اول خیابان بیهق یک مقدار مغازه ها را می شکستند و حرکتشان به سمت چهارراه بیهق بود. در ضمن دست آنها را هم باز گذاشته بودند كه بزنند دكان ها را غارت کنند و شیشه ها را بشکنند. البته بیشتر به مغازه هایی حمله می شد که مذهبی بودند و در تظاهرات شرکت می کردند. این کارها از قبل حساب شده بود. رژیم می خواست بگوید که ما هم هوادار داریم.
نوزدهم و بیست و دوم آذرماه برابر با نهم و دوازدهم محرم ۵۷ یادآور سنبل قهر مردم سبزوار با رژیم است. روزهای درگیری و کشتار مردم در خیابان بیهق و در مقابل مسجد جامع. سال ها از آن حادثه می گذرد و خاطرات آن کم رنگ تر می شود. هر کسی از گوشه ای این حوادث را دیده و هر کدام خاطره و واقعه ای بیشتر در خاطرش مانده است. این گزارش روایت تنی چند از حاضران این دو حادثه ی جان خراش می باشد.

غلامرضا تفرشی: شب عاشورا داخل مسجد جامع نشسته بودیم، آقای معمار در مسجد نو بلندگو هم دستش بود و داشت صحبت می کرد که پیام آوردند پلیس دارد به مسجد جامع حمله می کند، مردم تحریک شدند، سخنرانی را نیمه کاره گذاشتند و ریختند توی خیابان. پلیس ها تا دم پامنار آمده بودند تا درگیر شوند. آمدیم بیرون و دیدیم پلیس آرایش جنگی گرفته است.


احمد حدادی: شب بعد نماز جماعت مسجد تعطیل شد. اوایل انقلاب رژیم سعی می کرد که مردم را تحت فشار قرار دهد به عنوان مثال نفت را کم توزیع می کرد. کپسول های گاز کم شده بود و مردم باید در صف می ایستادند. در خیابان های بیهق آقای اولیایی بود كه نمایندگی گاز بوتان داشت. اینها کپسول ها را در آنجا به صف کرده بودند و شب در آنجا تظاهرات نبود.

کپسول ها را که مردم می گرفتند کمی شلوغ شده بود. رئیس شهربانی هم از این که مردم دور هم جمع شوند و شلوغی ایجاد شود وحشت داشتند، آمدند با بلند گو اعلام کردند که دکان را ببندید، شلوغ شده است و متفرق شوند. یکی همه کپسول ها را کشید و شلوغ شد و مردم معترض می شدند و در همین شلوغی مردم شعار هم می دادند. یک افسر سیاه چهره و هیکلی بود و همان شب با کُلتش آقای برغمدی و شهید صانعی زرنگ را زد. صانع زرنگ دانشجو بود و در خیابان زده بودند اما شهید برغمدی را در پیاده رو زدند. در همان شب آقای محمد عتباتی تیر خورد و مجروح شد. بعد جنازه ها را برای این که دست رژیم نیفتد از درب پشتی مسجد جامع، شبانه به منزل مرحوم آقای فخر بردند روز بعد که تشییع کرده بودند از آنجا برده بودند و غسل داده بودند و کفن کرده بودند و به مسجد جامع آورده بودند این ماجرای آن شب بود.


محمدرضا هوشمند: حمله ای آغاز شد از طرف مأمورین و از طرف مردم. هر کس طبق معمول خودش را به گوشه ای می کشید. خلاصه هر کسی به طرفی می رفت، دود همه جا را گرفته بود. نارنجک و گاز اشک آور انداخته بودند و یک اوضاع خیلی وحشتناکی بود. یک شعارهایی مثل «درود بر خمینی، درود بر خمینی»، «الله اکبر» بود که یک مرتبه تیراندازی شدیدی شد. ما هم که دور بودیم، تیراندازی را شنیدیم. اینها زده بودند جلوی مسجد، جلوی بزازی که الان هم هست، برغمدی افتاده بود و این طرف هم، نزدیک زرگری آقای یاقوتی، صانعی زرنگ افتاده بود. مأمورین وقتی که دیدند مردم کشته شده اند ترسیدند و فرار کردند تا شناسایی نشوند. خلاصه این جنازه ها را به مسجد بردند. آنها را کشیدند داخل شبستان نو و آنها شناسایی نشدند، هر دو هم جوان! یک آقایی گفت که "این از برغمد بوده است" و در سبزوار هم معلوم است که شناسایی نمی شود.
فردا صبح درب جلوی مسجد را بسته بودند، و مردم از طرف در پایین می رفتند جنازه را می دیدند تا شناسایی شود، تا اینکه تقریباً ساعت ۱۰ صبح بود که شناسایی شد.

مهندس حسین قلعه نوی: شب نهم محرم را نبودم. آن واقعه در شب اتفاق افتاد و هیچ برنامه ی خاصی هم نبود، نه تظاهرات بود و نه برنامه ی دیگر. صرفا همین تجمع جوان ها بود که جمع می شدند و به دلیل تجمع تیراندازی کرده بودند که من بعد جنازه هایشان را دیدم. در شبستان شرقی گذاشته بودند تا تشییع جنازه کنند و من در آنجا دیدم.

احمد حدادی: حرکت های انقلابی در شهر و روستاها زیاد شده بود. رژیم به دنبال آن بود که جو را عوض کند. در همین شب ها از حواشی شهر و بعضی افراد که از نظر اجتماعی خیلی سوابق خوبی نداشتند را به عنوان طرفداری رژیم داخل شهر می آوردند. روز دوازدهم محرم بود. این افراد با «جاوید شاه» به نفع قانون اساسی و شاه شعار می دادند و از سمت سی هزارمتری و اول خیابان بیهق یک مقدار مغازه ها را می شکستند و حرکتشان به سمت چهارراه بیهق بود. در ضمن دست آنها را هم باز گذاشته بودند كه بزنند دكان ها را غارت کنند و شیشه ها را بشکنند. البته بیشتر به مغازه هایی حمله می شد که مذهبی بودند و در تظاهرات شرکت می کردند. این کارها از قبل حساب شده بود. رژیم می خواست بگوید که ما هم هوادار داریم. یک بُعد دیگر هم این بود که به بازاریی ها که در این راهپیمایی شرکت می کردند، ضرب شصتی نشان بدهد. یک پیام می خواست بدهد به این افراد؛ "مغازه ی کناری شکسته نشده است اما مغازه شما شکسته شده است."

مهندس حسین قلعه نوی: راهپیمایی مردم انقلابی هر روزی از جلوی مسجد جامع به یک سمتی می رفت. یک روز می رفتند به سمت فلکه کارگر. بعضی وقت ها می رفتند به سمت دروازه عراق تا سی هزار متری. روز دوازدهم محرم بود. مردم آمده بودند نشسته بودند جلوی مسجد جامع. تظاهرات نمی کردند. خبر داده بودند که قرار است یک عده از روستاها و افراد اراذل بیاورند که به بازار حمله کنند و بازار را آتش بزنند. مردم جلوی مسجد جامع و جلوی بازارنشسته بودند که نتوانند آن کار را بکنند. رژیم دلش می خواست که مردم نباشند که شاهی ها راحت بیایند و کارشان را انجام بدهند. برنامه شان تظاهرات و شکستن مغازه ها بود. شاهی ها از دروازه عراق یا شاید از سی هزارمتری این طرف تر نیامدند، ما ندیدیم که بیایند. فقط یک شایعه شنیدیم که دارند می آیند.

بقیه در ادامه مطلب
 
منبع:سلام سربدار
ادامه نوشته

آب و هوای کیذقان

برای روز سه شنبه پیشینه دمای کیذقان 5- و کمینه دما 14- پیش بینی میشود.

این در حالی است که دمای هوای روستای کیذقان در روز چهار شنبه یک درجه گرم تر میشود.

در روز پنجشنبه با یک درجه افزایش دما،دمای پیشینه به1- و دمای کمینه به 12- درجه ساتیگراد میرسد.

شبکه روستایی ایران(روستانت)

 

مدارس ششتمد،سبزوار و داورزن تعطیل شد

برای دومین روز

دوشنبه 14 بهمن مدارس ابتدایی و متوسطه اول(راهنمایی) ششتمد،سبزوار و داورزن تعطیل می باشد.

به گزارش سبزوارنیوز، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر،فردا دوشنبه مدارس ابتدایی و متوسطه اول(راهنمایی) ششتمد،سبزوار و داورزن تعطیل می باشد.
این درحالی است که هوای امشب و فردای شهر ششتمد به 12 درجه زیر صفر خواهد رسید./ششتمد

مدارس ابتدایی ششتمد تعطیل شد

به گزارش سبزوار نیوز ، به علت برودت هوا ، مدارس ابتدایی ششتمد امروز یکشنیه در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.
به گزارش سبزوار نیوز ،مرتضی زیبایی ریاست آموزش و پرورش ششتمد در تماسی تلفنی با خبرنگار سبزوارنیوز از تعطیلی مدارس ابتدایی در ششتمد خبر داد و گفت : با توجه به یخزدگی معابر و همچنین به علت برودت هوا ، مدارس ابتدایی ششتمد امروز یکشنبه در نوبت صبح تعطیل می باشد.

بارش برف ششتمد را سفید پوش کرد

بارش برف زمستانی ششتمد را سفیدپوش و چند مدرسه از جمله مدارس روستای دهنو را تعطیل کرد.
به گزارش سبزوارنیوز ، بارش برف چهره ششتمد را زمستانی و کشاورزان را خوشحال کرد.
بارش برف که از شامگاه جمعه شب آغاز شد، در شهر ششتمد به بیش از 5 سانتیمتر رسید.
بارش برف در روستاهای طرسک و تندک بسیار کم بوده اما تردد در مسیر این روستا ها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

مژده صدای پای بهار در 11 بهمن‌ماه 57

یازدهم بهمن ۱۳۵۷ یکی از روزهای پرماجرای تاریخ کشور است که در آن اضطراب و انتظار ملت به اوج خود رسید.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،"انقلاب اسلامی ایران"، متولد لحظه‌های ناب حضور است، حضوری که اراده و ایمان مردم را در قاب انقلاب اسلامی تصویر می‌کند، بازخوانی این لحظه‌ها ما را در پیروزی انقلاب شکوهمند و لمس حضور رهبری استوار "امام خمینی(ره)" با مردان واقعی آن زمان همگام می‌کند.

یازدهم بهمن ۱۳۵۷ یکی از روزهای پرماجرای تاریخ کشور است که در آن اضطراب و انتظار ملت به اوج خود رسید، یک هفته قبل از آن بختیار دستور داده بود فرودگاه مهرآباد را ببندند و اطرافش را هم با تانک محاصره کنند.

در اعتراض به جلوگیری دولت بختیار از ورود امام خمینی (ره) به کشور، حدود چهل نفر از روحانیون مبارز و انقلابی، در مسجد دانشگاه تهران تحصن کردند و شرط پایان این تحصن را بازگشت حضرت امام(ره) عنوان کردند، حضرات آیات "سیدمحمد حسینی بهشتی"، "مرتضی مطهری"، "عطاءاللَّه اشرفی اصفهانی"، "سیدمحمود طالقانی"، "محمدجواد باهنر"، آیت‌الله سیدعلی خامنه ‌ای،"آیت‌الله هاشمی رفسنجانی"، "محمدامامی کاشانی"، "محمد یزدی"، "علی مشکینی"، "محمد صدوقی" و... از جمله متحصنین بودند.

مردم به شدت در مقابل تصمیم بختیار عکس‌العمل نشان داده و از متحصنین حمایت کردند. طوری که بختیار بعد‌ها مجبور شده بود از تصمیمش برگردد و روز یازدهم بهمن خیلی‌ها امیدوار‌تر از قبل گوش به راه خبرهای خوش داشتند، خبری که بالاخره رسید و اطلاعات درباره‌اش تیتر زد: «۹ صبح فردا، دیدار با امام در تهران».







تیتر روزنامه کیهان در 11 بهمن57


سیر و روند تحولات انقلاب، از عقب‌نشینی تدریجی هیأت حاکمه و پیروزی قریب‌الوقوع انقلاب حکایت می‌کرد.


"شهید محلاتی" در خاطراتش نقل می‌کند: تشکیل کمیته استقبال در پی تماس تلفنی حاج احمدآقا خمینی از پاریس با استاد مطهری و اعلام مراجعت قریب‌الوقوع امام (ره) به ایران، صورت گرفت، استاد بلافاصله از طریق محلاتی جمعی از روحانیون مبارز را در منزل دکتر بهشتی گرد آورد و طی رایزنی‌هایی از چهار گروه، افرادی به عضویت کمیته استقبال انتخاب شدند:
گروه اول از اعضای "جامعه روحانیت مبارز" تهران بودند که به ترتیب بیشترین آرای خود را به: "آیت‌الله مطهری"، " آیت‌الله مفتح" و " شهیدمحلاتی" دادند.


‌گروه دوم نیز از میان اعضای "جامعه مدرسین" و "اساتید حوزه قم" انتخاب شدند، گروه سوم، مؤتلفه‌ای‌ها بودند که غالبا امور تدارکات و پشتیبانی کمیته را به عهده گرفتند، و بالاخره گروه چهارم از اعضای "نهضت آزادی" و سایر تشکل‌های مبارز همسو به شش نفر به ترتیب: دکتر سامی،‌ مهندس توکلی، مهندس صباغیان،‌ شاه‌حسینی و دانش‌آشتیانی رأی دادند.

گفتنی است که خلخالی در خاطراتش اعضای کمیته استقبال را هفت نفر از نامبردگان ذکر کرده و از آقایان "تهرانچی" و "حسین عالی" به عنوان اعضای علی‌البدل نام برده است.




در همین راستا "حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری" نیز نقل می‌کند، طبق دستورات صادره از پاریس، قرار بود "مجاهدین خلق" امور کمیته استقبال را به عهده بگیرند، تا اینکه جمعی از روحانیون در مدرسه رفاه گرد آمده و طی تماس تلفنی با "حاج احمدآقا" به این تصمیم اعتراض کردند، در این تماس ابتدا آقایان کروبی و معادیخواه با احمد آقا صحبت کردند و هر دو از عصبانیت گوشی تلفن را پرتاب نمودند تا اینکه مطهری خود گوشی را به دست گرفت و با احمد آقا اتمام حجت کرد: "به امام بگو، مطهری می‌گوید اگر فردا شما بیایید و تریبون بهشت‌زهرا دست مجاهدین باشد، من دیگر با شما کاری نخواهم داشت" بالاخره حاج احمد آقا تسلیم شد و گفت: "آقا هر کاری شما گردید قبول است فردا (12 بهمن) تریبون را خود شما اداره کنید.

"محسن رفیق‌دوست" نیز در خاطراتش نقل می‌کند: طبق تصمیمات کمیته استقبال، حفاظت از جان امام(ره) به نیروی ما (موتلفه‌ای‌ها) واگذار شد اما یک روز از پاریس تماس گرفتند که این کار را به عهده مجاهدین خلق بگذارید اما ما به دو دلیل مخالفت کردیم: یکی شناخت روحیات و عقاید مجاهدین، دوم عدم آمادگی جسمانی آن‌ها بود، زیرا غالب آنانان تازه بعد از سال‌ها از زندان آزاد شده و آمادگی جسمی لازم را برای این مأموریت نداشتند، البته شورای انقلاب برای حل این منازعه دست به کار شد و بالاخره امور حفاظتی را به عهده ما گذاشت.

در چنین روزی امام خمینی(ره) در آخرین روز اقامت خود در فرانسه، طی نامه کوتاهی از دولت این کشور و از اهالی نوفل لوشاتو تشکر کردند، امام(ره) در این نامه نوشتند: «امید است میهمان‌نوازی دولت و ملت فرانسه و حس‌آزادی‌خواهی آنان را فراموش نکنم و از زحماتی که به همسایگان و اهالی نوفل لوشاتو دادم معذرت می‌خواهم. امید است احترامات اینجانب را بپذیرید.»





امام(ره) همچنین امروز بدون برنامه قبلی به خیابان‌های اطراف محل اقامت خود رفتند و با مردم سخن گفتند، ایشان در آنجا هم همان مضمون پیام را شفاهی به اهالی نوفل لوشاتو گفتند و ترجمه شد. «امام در همان خیابان روی یک صندلی نشستند. با این که زمستان بود، مردم هم روی آسفالت سرد خیابان نشستند. صحبت امام تا غروب طول کشید... یک خانم مسیحی برخاست و خطاب به امام گفت: «ما در چهره شما مسیح را می‌بینیم. مدتی که شما در اینجا بودید برای ما رحمت بود؛ ما نمونه اخلاق اسلامی را در همسایگانی مانند شما دیدیم؛ با این که هر روز جمعیت انبوهی خدمت شما می‌آمدند ما کمترین آزار و بی‌احترامی ندیدیم، حتی یک ورق کاغذ اضافه ندیدیم که بر زمین ریخته شده باشد، آن خانم که روسری کوچکی بر سرش بسته بود ادامه داد: ما اول فکر می‌کردیم که شما مثل دیگر رهبران دنیا با خشم فراوانی می‌آیید، اما دیدیم که چنین نیست و شیفته سادگی و بی‌آلایشی شما شدیم... و در آخر هم خانمی به نیابت از همه یک گلدان آورد و تقدیم امام کرد.» (خاطرات هادی غفاری، صص 393 و 394)




با اعلام رسمی تاریخ حرکت امام خمینی به تهران "دکتر مفتح" سخنگوی روحانیت مبارز تهران امروز به کیهان گفت: «امام خمینی(ره) در مورد تدارک مراسم استقبال گفته‌اند: من یک طلبه‌ام و در مراسم استقبال تشریفات باید هرچه کمتر باشد. من می‌خواهم با مردم باشم؛ بنابراین از تشریفات استقبال کم کنید.

آیت‌الله مفتح اضافه کرد: در اجرای دستور امام خمینی(ره) کمیته برگزاری مراسم استقبال کوشیده است از هرگونه تشریفات خودداری کند؛ از نظر رعایت نظم برای استقرار گروه‌های مختلف مردم در مسیر فرودگاه مهرآباد تا بهشت‌زهرا پیش‌بینی‌هایی به عمل آمده است، منابع آگاه اضافه کردند که امام(ره) به احتمال فراوان در مقابل دانشگاه تهران به احترام روحانیت و دانشگاهیان که در این محل مستقر خواهند بود، سخنرانی ایراد خواهند کرد.

دکتر مفتح در مورد اقدامات امنیتی اظهار داشت: همان طور که قبلاً نیز گفته شده امام خمینی(ره) احتیاج به مأمور برای حفظ جان‌شان ندارند و خداوند حافظ ایشان است، اما برای حفظ انتظامات و نظم در مراسم استقبال، 50 هزار نفر تعیین شده‌اند که با توجه به طول مسیر حفظ نظم را بر عهده خواهند داشت، امام پس از سخنرانی در بهشت‌زهرا به طرف اقامتگاهی که برای ایشان در نظر گرفته شده حرکت خواهد کرد و در محل فعلی مدرسه رفاه مستقر خواهد شد.




امروز اعلام شد هواپیمای ایرفرانس حامل امام خمینی(ره) در ساعت 5/3 بعد از نیمه شب امشب به وقت تهران، فرودگاه پاریس را به قصد تهران ترک خواهد کرد و در ساعت 9 صبح فردا در فرودگاه مهرآباد به زمین خواهد نشست. امام (ره)به همراهان خود توصیه کردند به دلیل خطراتی که این پرواز به همراه دارد، جان خود را به خطر نیندازند.

سیل حرکت میلیونی مردم از سراسر ایران به طرف تهران برای استقبال از امام خمینی(ره)، امروز شدت بیشتری به خود گرفت؛ با قطعی شدن ورود امام خمینی(ره) به ایران امروز نظامیان به دستور بختیار دست به یک مانور بزرگ نظامی در سطح شهر زدند، در خیابان‌ها، میادین، مقابل دانشگاه تهران و در مقابل بسیاری از ادارات، سربازان مستقر شده‌اند. این در حالی است که در بعضی شهرها پرسنل نیروی هوایی در کنار مردم به حمایت از امام خمینی(ره) اقدام به راهپیمایی و تظاهرات کردند.




امروز بسیاری از اتومبیل‌ها تصویر امام(ره) را بر شیشه‌های خود نصب کرده بودند، تعداد دیگری از نمایندگان مجلس شورای ملی، امروز با مراجعه به روزنامه‌ها مراتب استعفای خود را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رساندند.

امروز یک هواپیمای نظامی حامل تعدادی از اتباع آمریکا در حوالی نطنز سقوط کرد و کلیه سرنشینان آن کشته شدند، هایزر در کتاب خاطرات خود این هواپیما را یکی از هواپیماهای واحد مستشاری آمریکا یاد کرد و تعداد کشته‌شدگان را 5 نفر عنوان نمود. امروز جمعاً 1200 آمریکایی تهران را ترک کردند.

انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب ارزشی و معنوی است

بخشدار ششتمد در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر ششتمد گفت : انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب ارزشی و معنوی است و باید قدر این انقلاب و نظام را بدانیم.
به گزارش سبزوارنیوز ، عبداللهی در این جلسه اظهار داشت: بایستی در راستای آرمان های نظام و سیاستهای دولت خدمتگزار و در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم.
ایشان با اشاره به  برنامه های دهه فجر در ششتمد  گفت: نواختن زنگ انقلاب، افتتاح پروژه گاز رسانی شهر ششتمد، دو مدرسه و چند پروژه آبرسانی در روستاها، همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، از مهمترین برنامه های دهه فجر در این منطقه خواهد بود.
وی افزود: با توجه به شهادت شهید والامقام حسن باعثی در حادثه اخیر سراوان، مراسم عطرافشانی مزار شهدای روستای ابراهیم آباد نیز در برنامه های ستاد دهه فجر ششتمد پیش بینی شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار نیز بر توجه به کیفیت برنامه های دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: به دنبال آن هستیم که برنامه های جدیدتر و متناسب با نسل جوان و نوجوان ارائه کنیم.
علیرضا رادمان افزود: برنامه های ما باید نوجوانان و جوانان را راضی کند و پیام انقلاب اسلامی را به این نسل انتقال دهد.
وی اظهار داشت: اگر در برنامه ها، پیام انقلاب را نتوانیم به نسل جدید انتقال دهیم بدون شک در حق انقلاب جفا کرده ایم.
او گفت: جوانان و نوجوانان ما به دنبال اطلاعات هستند لذا باید اطلاعات کافی و مطالب درست را در اختیار این نسل قرار دهیم و خوبی ها و زیبایی های انقلاب و عظمت و دستاوردهای نظام را برای آنان تبیین نماییم.